Обращение 1778: «Люк як дзеркало суцільного безладу»
Автор: О.Є.
Дата: 04 January 2013
Район: Заводской - Лески
Адрес: вул. Крилова
27.12.12 на вул. Крилова на тротуарі зупинки "Бутоми" в напрямку Намива
(непарна сторона вулиці) я побачив відсутність люка оглядового колодязя.
Я одразу ж зателефонував диспетчеру Водоканалу з водопостачання та залишив заявку.
Наступного дня 28.12.12 ввечері люк не з'явився.
Я
знов зателефонував диспетчеру Водоканалу. Виявилось, що вони начебто
виїжджали на місце, але не знайшли колодязь. Я знов надав їм орієнтири.
29.12.12 я втретє зателефонував диспетчеру Водоканалу й вона мені повідомила, що цей колодязь не належить до мереж водопостачання, але може бути каналізаційним, а це інший підрозділ.
Тоді я зв'язався зі службою оперативного реагування за номером 15-88 й залишив заявку.
Люк
не з'явився до 02.01.13, свята, гаразд.
Того ж дня 02.01.13 я знов зателефонував на
лінію оперативного реагування 15-88 з повідомленням про відкритий
колодязь.
Паралельно дзвонив на Водоканал у відділ каналізації. Там, дізнавшись що колодязь на тротуарі, сказали що це не їх, бо їхні колодязі знаходяться на проїзній частині.
Дзвонив до Департаменту ЖКГ по номерах 47-29-28 , 47-71-88, 47-27-71, 47-16-61, 47-26-74, щоразу мене футболили на інший номер. Зрештою начальник відділу комунального господарства не змогла мені ничим допомогти, мовляв нема в них даних про балансоутримувача.
Пізніше того ж дня на 15-88 сказали, що колодязь дійсно не Водоканалу й вони будуть з'ясовувати балансоутримувача.
03.01.13 люка нема. Знову я телефоную на 15-88, на цей раз розмовляю з чоловіком, знову розповідаю йому про колодязь немов непередодні я взагалі ні з ким не спілкувався з цього приводу. Щойно з'являється нова людина усе починається спочатку. Якого біса тоді вони там сидять?
Інформацїї про балансоутримувача в них немає, що значить - попри мої повідомлення вони його не шукали.
Згодом від того ж диспетчера 15-88 я дізнався, що це ТАКИ КОЛОДЯЗЬ ВОДОКАНАЛУ. Тобто мені у Водоканалі сбрехали.
Додатково я подзвонив у відділ комунального господарства і благоустрою Адміністрації заводського району (нач. Новохатська Н.І.) з повідомленням про відсутність люку, аби з їхньою допомогою пришвидшити реагування Водоканалу.
Добре, знайшовся власник. Настало 04.01.13, але колодязь відкритий.
Згідно "Правил благоустрою в м. Миколаїв"
7.20. Відповідальність за стан зливової каналізації, оглядових і дощоприймальних колодязів, своєчасний ремонт і наявність прийомних ґрат, люків і водостоків (за винятком відомчих) покладається на комунальне підприємство, що експлуатує зазначені об’єкти.
12. Відповідно до ст. 42 Закону України “Про благоустрій населених пунктів” порушенням цих Правил вважається:
12.34. Відсутність на підземних комунікаціях кришок люків колодязів і теплових камер.
12.36. Незадовільне забезпечення технічної справності:
б) колодязів водопровідних, каналізаційних, зв’язку і їм подібних, дощоприймачів, дренажів, колекторів дощової каналізації, теплових камер
Отже відсутність люку на колодязі є порушенням цих правил, за що передбачена адміністративна відповідальність.
Водоканал це злісні порушники правил благоустрою, чекати на їхню добру волю можна вічність. Тому я зателефонував у відділ комунального господарства і благоустрою Адміністрації заводського району аби попросити їх скласти акт про порушення правил благоустрою.
Потрапив на старшого спеціаліста (чоловік) і ЗНОВУ мав розповідати йому усі подробиці наче не надавав їх Новохатській 03.01
Але коли я попросив його скласти акт порушення правил благоустрою він кинув слухавку та припинив відповідати на дзвінки.
Через півгодини я додзвонився й попросив скласти акт у вівторок 08.01 у разі якщо люк не з'явиться запропонувавши особисто підписати акт в якості свідка. Він почав комизитися, наводити безглузді відмагання чому він не може скласти акт, повна маячня і несинітниці, й знову кинув слухавку.
На наступний дзвінок відповіла Новохатська й сценарій розмови відтворився. Зрештою вона невдоволено але ствердно сказала, що у вівторок 08.01 складатимемо акт. Отже я вважаю це обіцянкою, яка зобов'язує.
Коротше кажучи, посадові особи відділу комунального господарства Адміністрації заводського району НЕ КВАПЛЯТЬСЯ виконувати своії посадові обов'язки з забезпечення додержання правил благоустрою фізичними та юридичними особами. Намагаються уникнути необхідности виконання своїх обов'язків.
НЕ ТРЕБА НІЧОГО ШУКАТИ, Я НАДАВ ЇМ ВИЧЕРПНУ ІНФОРМАЦІЮ, ЗАЛИШИЛОСЯ ВИКОНАТИ СВІЙ ОБОВ'ЯЗОК
ЯК МОЖНА ВИРІШУВАТИ ПРОБЛЕМИ МІСТА ЗА ТАКИХ ОРГАНІЗАЦІЇ, КООРДИНАЦІЇ ТА СУБОРДИНАЦІЇ?
ЗАРАДИТИ МОЖУТЬ ЛИШЕ РЕПРЕСІЇ ЩОДО ВІДПОВІДАЛЬНИХ ПОСАДОВИХ ОСІБ
Тим часом з'явився так би мовити ЛЮК, бетонна брила що видається на десяток сантиметрів над тротуаром. Яким стандартам ця потворність відповідає я не знаю. Напевно стандартам Конґо та Папуа Нової-Ґвінеї. І це на зупинці, де люди виходять з громадського транспорту ПРЯМО на цю перешкоду.
До того ж згідно ДСТУ Б В.2.5-262005 "Люки оглядових колодязів і дощоприймачі зливостічних колодязів. Технічні умови"
5. Кришки люків, ремонтні вставки і решітки дощоприймачів повинні вільно входити у відповідні їм корпуси. Зазор між ними за периметром не повинен перевищувати 3 мм на сторону.
7. Кришки люків, ремонтні вставки і решітки дощоприймачів повинні щільно прилягати до відповідних опорних поверхонь їх корпусів. Допуск площинності їх опорних поверхонь не повинен перевищувати 2 мм.
5.3 Вимоги до сировини, матеріалів, покупних виробів
Корпуси, кришки, ремонтні вставки люків, корпуси і решітки дощоприймачів виготовляють із сірого чавуна марки не нижче СЧ20 за ГОСТ 1412. Допускається заміна марки чавуна, яка забезпечує номінальне навантаження. Крім того, допускається корпуси люків типів ЛМ(А15), М(А15) і дощоприймачів типу Д(А15) виготовляти з полімерних матеріалів і чавуну в сполученні з бетоном. Внутрішні запірні пристрої люків виготовляють зі сталі марки не нижче СтЗ за ГОСТ 380 з антикорозійним покриттям.
Крім цього має бути можливість ходити по люках колодязів, тобто потворність і порнографія яку ми бачимо на світлинах то взагалі не люк, а казна що.
ОТЖЕ
1. Вимагаю видати Водоканалу припис на усунення порушення вимог правил благоустрою щодо стану оглядових колодязів і зобов'язати накрити колодязь СПРАВЖНІМ чавунним люком згідно ДСТУ Б В.2.5-262005.
2. Також від Департаменту ЖКГ вимагаю пояснень, чому потрібен майже тиждень на з'ясування особи балансоутримувача колодязя.
Чи Департамент ЖКГ не має схеми їх розташування у місті незалежно від підпорядкованості з зазначенням даних про власників?
Якщо не має, з якоії причини?
Якщо має, чому ця інформація з'ясовувується у ручному режимі явочним порядком?
3. Якщо Департамент ЖКГ не має зазначеної схеми, вимагаю зобов'язати УСІ підприємства-балансоутримувачі колодязів надати Департаменту схему/перелік місць іхнього розташування, аби його спеціалісти склали зведену схему/перелік і могли ОПЕРАТИВНО реагувати на повідомлення громадян про їхній незадовільний стан