Затримка коштів не дозволяє органам місцевого самоврядування виконувати свої програми та зобовязання повністю або частково, що в свою чергу порушує права місцевої громади. Цитата Коренюгіна:
"2 миллиона 200 тысяч лежит там (в казначействе — ПН) - это деньги на 143-й детский сад на Намыве. Если бы мы сегодня взяли эти деньги, я даю гарантию, что в этом году мы бы запустили новый детский садик на 240 посадочных мест в той зоне, где он нужен. Там лежит полтора миллиона гривен на наш сквер «Сердце города». Они лежат уже три недели, и только 88 тысяч прошло. Мы сегодня не можем продолжать работы."
джерело http://news.pn/ru/money/83845
Наскільки я розумію, якщо Коренюгін скаржиться публічно, то проблєма вийшла далеко за межі, як ви кажете, "окремих випадків" та не вкладається в нормальний режим бюджетних розрахувань. А понадто коли це явище набуло систематичного характеру, торкнувшись багатьох міст.
Такі акції як "Казначейство, віддай місту гроші!", до якої приєдналося не одне місто на рівні міських голів, не виникають на пустому місці
http://tyzhden.ua/News/83275
А позаяк, як ви кажете, "Окремі випадки ускладнення бюджетного процесу, в частині розрахунків при закупівлі виконавчими органами міської ради товарів, робіт та послуг, мають господарсько-правову природу", господарсько-правові спори вирішуються саме в судовому порядку.
Не звертаючись до суду, Миколаївська міська рада є співучасницею саботування забезпечення нормальної життєдіяльності міста та порушення прав місцевої громади.
Взагалі-то якщо держава, як грабіжник, не повертає грошей, які належать місцевій громаді, треба припинити віддавати їх до державного бюджету.
Якщо місцева влада звернеться до громади з роз'ясненням стану речей і спитає чи підтримує громада рішення, що кошти залишаються у місті, я впевнений, що відповідь буде схвальна.
Цілком очевидно, що це наслідок нечуваного досі розкрадання державного бюджету представниками влади в поєднанні з кволою економікою, а не проблеми суто технічного характеру.
Згідно "Положення про Державну казначейську службу України"
4. Казначейство України відповідно до покладених завдань:
22) зупиняє операції з бюджетними коштами та ініціює
зупинення бюджетних асигнувань у разі вчинення учасником
бюджетного процесу порушення бюджетного законодавства;
Оскільки за зізнанням Коренюгіна відбувається затримка коштів, або як ви полюбляєте називати цей безлад "зависання коштів", тобто зупинка операцій з бюджетними коштами, призначеними до надходження в місцевий бюджет Миколаєва, прошу повідомити:
1. Яких порушень бюджетного законодавства припустилися органи місцевого самоврядуваня Миколаєва та які органи саме, що спричинилося до зупинки операцій з бюджетними коштами.
2. Яких заходів вживає Миколаївська міська рада та в.о. міського голови Коренюгін задля отримання від Держказначейства коштів, що належать місцевому бюджету та щодо недоотримання яких скаржився Коренюгін.
P.S. Було б дуже доречно, якби в профілі пана Смородінова значилася його посада в органах місцевого самоврядування. А то я навіть не знаю хто мені відповідає.