1778. Люк як дзеркало суцільного безладу
Прочитали
1753 | Комментариев
6
27.12.12 на вул. Крилова на тротуарі зупинки "Бутоми" в напрямку Намива
(непарна сторона вулиці) я побачив відсутність люка оглядового колодязя.
Я одразу ж зателефонував диспетчеру Водоканалу з водопостачання та залишив заявку.
Наступного дня 28.12.12 ввечері люк не з'явився.
Я
знов зателефонував диспетчеру Водоканалу. Виявилось, що вони начебто
виїжджали на місце, але не знайшли колодязь. Я знов надав їм орієнтири.
29.12.12 я втретє зателефонував диспетчеру Водоканалу й вона мені повідомила, що цей колодязь не належить до мереж водопостачання, але може бути каналізаційним, а це інший підрозділ.
Тоді я зв'язався зі службою оперативного реагування за номером 15-88 й залишив заявку.
Люк
не з'явився до 02.01.13, свята, гаразд.
Того ж дня 02.01.13 я знов зателефонував на
лінію оперативного реагування 15-88 з повідомленням про відкритий
колодязь.
Паралельно дзвонив на Водоканал у відділ каналізації. Там, дізнавшись що колодязь на тротуарі, сказали що це не їх, бо їхні колодязі знаходяться на проїзній частині.
Дзвонив до Департаменту ЖКГ по номерах 47-29-28 , 47-71-88, 47-27-71, 47-16-61, 47-26-74, щоразу мене футболили на інший номер. Зрештою начальник відділу комунального господарства не змогла мені ничим допомогти, мовляв нема в них даних про балансоутримувача.
Пізніше того ж дня на 15-88 сказали, що колодязь дійсно не Водоканалу й вони будуть з'ясовувати балансоутримувача.
03.01.13 люка нема. Знову я телефоную на 15-88, на цей раз розмовляю з чоловіком, знову розповідаю йому про колодязь немов непередодні я взагалі ні з ким не спілкувався з цього приводу. Щойно з'являється нова людина усе починається спочатку. Якого біса тоді вони там сидять?
Інформацїї про балансоутримувача в них немає, що значить - попри мої повідомлення вони його не шукали.
Корпуси, кришки, ремонтні вставки люків, корпуси і решітки дощоприймачів виготовляють із сірого чавуна марки не нижче СЧ20 за ГОСТ 1412. Допускається заміна марки чавуна, яка забезпечує номінальне навантаження. Крім того, допускається корпуси люків типів ЛМ(А15), М(А15) і дощоприймачів типу Д(А15) виготовляти з полімерних матеріалів і чавуну в сполученні з бетоном. Внутрішні запірні пристрої люків виготовляють зі сталі марки не нижче СтЗ за ГОСТ 380 з антикорозійним покриттям.
Работнички...
Автор, ну вы держите нас в курсе событий, расскажите после 8 января, чем закончится ваше единоборство с Водоканалом!
На доручення міського голови на Ваше звернення щодо відкритого комунікаційного колодязя на тротуарі зупинки «Бутоми» по вул. Крилова, яке надійшло на сайт міського голови, повідомляю наступне.
28.12.12 диспетчерською службою МКП «Миколаївводоканал» було зафіксовано звернення про відкритий комунікаційний люк. Однак аварійні бригади підприємства протягом кількох днів були зайняті на інших аваріях, що сталися в місті. Вказані обставини сприяли затримці здійснення обходу вказаної території та проведення огляду колодязя.
З метою недопущення нещасних випадків, вказаний каналізаційний колодязь було накрито залізобетонною кришкою, оскільки металеві кришки на складі підприємства відсутні.
Також слід зазначити, що розкрадання металевих кришок люків носить масовий характер. Підприємство потерпає від цього та несе значні збитки. МКП «Миколаївводоканал» не має реальної можливості своєчасно придбати і встановити нові стандартні кришки та люки замість вкрадених. Тож використання залізобетонних кришок є вимушеним, оскільки вони не приваблюють крадіїв.
За наявності коштів на придбання стандартних кришок, встановлену залізобетонну кришку за вказаною адресою, буде замінено на стандартну.
колодязь був накритий люком стандартного зразка десь тиждень тому
теперь ставьте на него сигнализацию или следите,когда его уворуют.Тогда начинайте всё сначала-благо Вы уже знаете,что люк Водоканала.Можете заодно прикинуть масштабы трагедии в разрезе всего города и в частности сложите представление об убытках Водоканала.Почему Вы не пишите жалобы на милицию,с молчаливого согласия и бездействия которой, происходит повальное разворовывание коммунального хозяйства и покрывательство приёмщиков металла?Когда у вас в скором времени не будет воды,вот тогда можете смело вешать всех собак на Водоканал,а пока что мыслите очень узко.
Таню, ви мене щиро дивуєте. Це я мушу ставити сигналізацію? Окрім того, що то повна маячня, а чи це не
господарство Водоканалу? Убезпечувати своє устатковання це їхній прямий
обовязок, зрештою вони в цому мають бути особисто зацікавлені, бо це
вони потерпають від збитків, а не я. Це вони мають почати застосовувати
полімерні люки, люки із запірними замками, що завгодно, аби гарантувати
їх зберігання. Лише коли їх штрафуватимуть вони можливо почнуть опікуватися цією проблемою.
Я зробив досить тим,
що повідомив про відсутність люку і дзвонив майже тиждень, хоча це обхідники Водоканалу мають
фіксувати усі негаразди з їхніми мережами, а Водоканал - терміново їх
виправляти.
Скаржитися до міліції це теж турбота Водоканалу, бо вкрадено ЙОГО власність, не мою, а я йому про це повідомив. Він, а не я, може бути визнаний потерпілим якщо порушитиметься кримінальна справа.
Може ви ще хочете виправдати брехню працівників Водоканалу, що це не їхній колодязь? Це теж від браку коштів чи від браку совісті й відповідальності?